Sureklı emmek ıstıyo emzırıyorum artık akşama doğru süt kalmıyo mama yapıyorum bıberona dili degıyo anlıyo bıberon olduğunu almıyor dılıyle sürekli ıtıyo mememe saldırıyo zaten süt yok memeyı cekıyo cekıyo ağlıyo süt gelmedıgı ıcın kaşıkla veriyorum onu da çıkarıyor. Mamayı sevmedıgınden degıl sütümü satıp bıberonla vermeyi denedım yıne almadı bıberonu atak donemınde olması normal mı geçer mı bu süreç çocuk aç nasıl doyurcam. Bıberon avent kullanıyoruz