Kizlar kizim 7 yaşında 2 yıldır teri yetişkin teri gibi kokuyor endokrine götürdüm herseye baktilar birsey çıkmadı kemik yaşı filan tamdi. Sizce neden kokuyor kendi şampuanımi kullanıyorum ona o yuzden olabilir mi. Çünkü saçları cok kalın. Dalin, bebek şampuanı vs asla temizlemiyor.