altinova bence erkek çocukları 5 yaşına kadar oyun kurmada da konuşmada da sosyal iletişimde ve öğrenmede kızlara göre bir tık geriden geliyorlar. Benimki de sürekli araba top bisiklet bu üçünü hep aynı şekilde oynuyor, oyun kurmuyor ama güçlü çevik atik bisiklete çok güzek biniyor yani demem o ki erkeklerden kız çocuk becerile beklemeyi bırakmalıyız onlar bedensel şeylerde iyiler