Kızlar bebeğim şuan 32 aylık bezi bırakalı çok oldu gece gündüz aynı anda bıraktıl çok rahat alıştık gece altını hiç ıslatmaz çişi gelincede beni uyandırır çişim geldi diye ama şuan sorunumuz uzun zamandır kaka yapmakta çok zorlanıyor kakasını tutuyor kabız olmuş galiba ondan da yaparken acıcak hissi oluyor sanırım asla kaka yapmak istemiyor evde kavgalar ağlama krizleri çıkıyor artık en son raddeye gelip tutamayınca ağlayarak yapıyor doktora gittik oda kakasını tuttukça vucüt suyunu emiyor iyice katılaşıyor oda bıcak gibi keskin olur acı verir dedi duphalac diye ishal yapıcı şurup verdi onu kullandık ama yok yine olmuyor bu seferde kakasını yapınca uç kısmı sert arka kısmı ishal şeklinde oluyor kafayı sıyırmak üzereyim yaşayan var mı bu durumu nasıl aşabilirim acaba azcık destek verin