MinikBaligim Kızlar otokoltuğunu ayarladık ama en fazla bu kadar yatıyor bana biraz dik geldi sizce normalmi ? Yani yolculukta iyi gibi gözüküyordu ama uyursa rahat eder mi bilemedim
aybarstonunannesi MinikBaligim markası nedir benimkine benziyor evet bu kadar yatış pozisyonu bu arada bende şaşırmıştım
dogu2608 Evet bizde yenidoğan itibari ile aldık kullanıyoruz max bu kadar yatıyor. Bende ilk alışamadım ama sorun da olmadı.
MinikBaligim dogu2608 ya bizim bebiş oturmuyordu ağlıyordu hep bugun ilk defa oturdu yönünü ters yapınca kıyameti koparıyor ama böyle sustu peki bu şekilde mama içirmek sorun oluyormu size
seyma51 Bizimkinde böyle. Uyuduğunda boynu yamulmuyor. Uzun yolculuklarda 2-3 saatte bi durup beneği dinlendirmek lazım
MinikBaligim seyma51 bizde yenidoğan aparatını çıkardım kafası çok önde kalıyordu ay bir alışacamadım terslik var diyip durdum yol boyu