Kızım 8 ay 2 günlük iştahsız ve ek gıdayı gerçekten zorla yiyor bazı şeyleri severek yiyor. Onun dışında formül süt 150cc içiyor en fazla 180 oda bazen geceleri felan. 5,5 aylıkken kilosu 6800 dü dün doktora gittik 7200 çıktı yıkıldım gerçekten çok üzüldüm kendime gelemiyorum yani 2,5 ayda sadece 400 gr kilo almış doktor normal dedi ama bana hiç normal gelmedi içime sinmeyen birşeyler var normalde ayda 800gr alıyordu en az bu çocuk ve hastalık vs geçirmedi iştahsızlığınjn onunla alakası yok veya kilo durumunun. Doktor normal dedi niye takılıyorsun derseniz bana normal gelmedi ve hani şu mamayı kullan bu besinleri yedir gibi hiçbir tavsiyede bulunmadı Buda canımı sıktı. Sizce başka bir doktora götürmeli miyim ? Bu durumu yaşayan var mı neden kg almamış olabilir ? Teşekkür ederim 🫶🏻