Şu spiral beni mahvetti ya 5/10/15 gün derken adetim günleri şaştı şuan 15 gün gecikmede 3 tane ayrı test yaptım negatif…. Annemde de var spiral parmağınla kontrol et ipini der söylemesi ayıp baya yukarı kadar kontrol ettim ip serçe parmağımın yarısı kadar hissettim gece acile gidecem gebelik asla düşünmüyorum çok korkuyorum yaaa