canimoglum55 Kızlar bebegim kabız olmaya çok meyilli ve aşırı uyku sorunu var uyumuyor hiç huysuz hep hangi mamayi önerirsiniz hipp iyi midir
mero_81 canimoglum55 hipp sindirimi zor diyolar ben her mamayı denedim benim kızımda bir gün kakasını yapamasın çıplık kıyametti oyüzden sindirimi em kolay bebelac gold du
ozgmom canimoglum55 bizim doktorumuz Aptamil Prosyneo 1 önerdi gaz ve kabızlık sorunu en az olan mama dedi her yerde bulunmuyor sadece zorluğu o ben trendyoldan sipariş veriyorum. Ben çok memnunum anne sütüne de en yakın mamaymış