Burnuna serum suyu sıktım sonrada aspiratörle çekiyordum bi baktım aspiratörün ucu kan böyle az da değil sonrada pamuğu kıvırcık burnuna soktum pamuğun ucu kan oldu aşırı korkuyorum şuan hastaneye götürmelimiyim? Akan bir kan yok sadece pamuğu tampon yapınca geldi tekrar yaptım gelmedi şimdide sert çektim biraz ondan oldu galiba :(