Gzm__ Mayısta gezmeye gitmeyi düşünüyoruz. Sezon olmadığı için havası nasıl olur acaba deniz suyu falan. Denize girsek üşünür mü?
angrybirds0668 Gzm__ biz gecen sene 1 mayısta gitmiştik bi kaç günlüğüne hava güzeldi denizde biraz ılıktı yani içine girince alisiliyordu
HeeSenCokBiliyon Gzm__ Fethiye de değil bodrumdayım ama hava güzel sıcak olur deniz de ılık olur Eylül ekim de denize giriyorlar 😂 mayısta çok daha iyi oluyor denizin sıcaklığı 💕
KLORAK Gzm__ annemler yaşıyor fethiyede mayıs haziran gibi denize giriyorlar hava şuan bile 25 derecelerde ama mesela yarından itibaren yagmur başlıyor biraz dengesiz havası var
Minikalbim HeeSenCokBiliyon ya bizde antalyaya gelip muğla bodrum gezmeyi düşünüyoruz ama yağmur diyorlar yarın geliyoruz biz bodrum sıcak mıı direk oraya gelsekk😂 çok üzüldüm ya
angrybirds0668 Gzm__ otel küçük bi oteldi fakat konumu ve denizi çok iyiydi yemek secmeyen biri olmama rağmen yemekleri çok iyi değildi sezon olmadogi için kalabalık değildi bu yüzden suyu çok güzel berrakti
HeeSenCokBiliyon Minikalbim şunson günler hava kötü ya fırtınalı genelde. Yağmur da görünüyordu ama fırtına izin vermiyor yağmasına ve tozlu hava. Kötü bir zamana denk gelmişsiniz maalesef :(