3kedili2bebekli askmemnu ishal gibi değil ama evet iftar yapar yapmaz tuvalete gitmem gerekiyor hemde ağrı giriyor karnıma normalmiş doktora sorduğumda
antropologanne askmemnu Bunu o kadar kafaya takiyorumki. Kusura bakmayin ama sevindim postunuzu görünce🙈 Ben ameliyattan sonra hep ishalim. Kahvaltidan sonra, uyanir uyanmaz, iftardn sonra. Normalmi onuda bilmiyorum. Hic kontrolede gitmedim.
Sulee_ askmemnu merhaba benimde 1 hafta sonraya ameliyat günü verdi doktor 2 kere ağrım oldu ama 2 hafta olacak hiç ağrım yok sizinde böyle oluyormuydu yani düzeldi mi acaba ameliyata gerek kalmadı mı diye düşünmeye başladım ilk ağrım olduğunda kizartma yemiştim bilmiyordum taş olduğunu ağrıyla acile gittik orda söylediler sonra 1 hafta yediklerime dikkat ettim bu hafta hic dikkat edemedim kizartma çikolata felanda yedim hele dünkü bayram gezmesinde yediklerimden sonra kesin ağrım olur acillik olurum gene diye düşündüm ama hiç ağrım yok normal mi acaba yoksa düzeldimmi anlayamadım sizinde böyle miydi
gmzshn Annem geçen sene aldırdı normalde hep oruç tutardı ama bu sene biraz tuttu sonra çok ağrım oluyor dedi tutamadı
mucizemm94 Çok normal bende koşa koşa gidiyorum öğüten bir saframiz yok artık direk.bagirsaga gittigi için ben memnunum kilo yapmiyor en azından 😁
askmemnu gmzshn bende hiç öyle sorun olmadı cok sukur Belki annenizin yasindan ötürüdr.tutmasin tabikide.saglikli insana farz zaten
askmemnu antropologanne bende böyle bir yorum ariyordum desem.gerckten bende aynı durumdayım.hatta kahvaltı biter bitmez wcye koşuyorum abzen
gulce2 Bende yeni ameliyat oldum 1 ay oldu . Normalde surekli kabiz olan bi insandim simdi rahat rahat tuvalete cikiyorum şükür 😁 iyi tarafindan bakmak lazim
emosss__ 8 senedir yok safra kesem ama çok rahatım idrar tutmak zorunda kalınca biraz zorlanıyorum onun dışında bi sorun hiç yaşamadım
gulce2 @askmemnu aslinda ishal degil ama hep kabiz oluyodum eskiye gore su an rahat cikiyorum diyeyim. Bir de hemen sıkıatırıyo dur su isimi bitiriyim de gidiyim deme sansin yok hemen bi karin agrisi bastiriyo insani