Defnesmom1 Kızlarrrr diz kapaklarım çok ağrıyor kızım 10 aylık hep kucağımda olmak istiyor onu kaldırdığım için ve uykusuz kaldığım için olabilir mi 28 yaşındayım yaşlanmış hissediyorum öyle mi yorgunluk halsizlik
alerjikbebekannesi12 Defnesmom1 kireçlenme olabilir d vitamini kullanmalısın bnde de vardı röntgen çekildi kireçlenme olusmus
Mircet Defnesmom1 kantaron yağı, yarım su bardağı zeytinyağının içine bir parolu kırıp krem gibi onunla masaj yapmak, komfolin diye bir merhem var oda iyi geliyor
Defnesmom1 goldengate teşekkür ederim başlayayım inşallah işe yarar marka öneriniz var mı hamileyken verileni mi kullanayım
goldengate Defnesmom1 ben ocean marka kullaniyordum cokda iyi gelmisti siddetli bel bacak kasık agrilarim vardi
Defnesmom1 alerjikbebekannesi12 önce sol dizimdi oturup kalktıkça ağrıyordu üstüne bastıkça çok yorulunca şimdi sağ başladı bende kireçlenme mi acaba dedim