lina01010 Kızım 18 günlük. Gözündeki kırmızı çizgi geçmedi bir türlü. Küvezde kaldı 1 hafta. Ozamanda vardı. Doktor geçer demişti ama hiç geçmiyor. Yaşayan varmı bu durumu. Gözünün etrafında yuvarlak kırmızı çizgi şeklinde.
kdkdkj lina01010 Merhaba araştırırken gönderinize rastladım. Bir arkadaşımın da bebeğinin gözlerinde bu şekilde kızarıklık var geçti mi sizinki merak ettim inşallah geçmiştir.