ada230924 mistikco ben hergün veriyorum yine boyu ve kilosu normalim altında onunla ilgisi yok sanırım boyun
mistikco ada230924 boy için doktora gittiniz mi nasıl bir yol izliyorsunuz? Biz 12 aylık olacağız birkaç güne. Doktora gideceğim ama bana yine diyecek 3 aylık periyotlarla bakıyoruz. Kısa kaldı kafayı yiycem ne yapacağım diye düşünüyorum sürekli…
mistikco mistikco ada230924 kısa değilim 163 eşim 180. Yani tamam süt diyeti yaptık ama full süt yumurta diyeti yapan kuzenimin çocuğu gayet uzun.
bayraktarkkubra ada230924 benim doğumuna göre iyi boyuda kilosuda d vitamini çok önemli o yüzden bilemedim