tulinkuzkaya Kızım 4 aylık. Rutin kontroller için doktora gidiyoruz. Bu zamana kadar iki doktor değiştirdik. İstediğim şey ilgi ve güven maalesef kafamıza göre birini bulamadık. Sizlerin eğer varsa önerisi diye buraya yazayım dedim.