Kızlar bebeğim 1 aylık , Solunum sıkıntısı ve Zatürre başlangıcı ve Akciğer enfeksiyonundan Yoğun bakımına Aldılar az önce 😞
Dualarınızı eksik etmeyin Bebeğimle ilk bayramimiza ayrı gircez Allah inşallah en kısa zamanda Şifa verir Ve bir daha ayrı kalmayız , Canım o kadar çok yanıyor ki , Daha önce hiç bu durumu yaşamadım Yaşayan var mı beni almadılar 3.duzey olduğu için tek basina kalacakmış 😞😞😞 Rabbim kimseyi evladından ayırmasın ve Sinamasin inşallah Bu bayramın yüzü suyu hürmetine Yavruma şifa versin ve bizi kavuştursun inşallah Yavrumla 🙏🏻