Zynp555 Selam kızlar sizce Ankastre ne renk olmalı. Temizliği hangi renkte kolay olur ? Önerdiğiniz bir marka model var mı ??
tospikannesi_ Zynp555 bence kolay olan yok ya siyah alsan toz gösterir beyaz benimki komple oda mesela yağ su damlası vs gösterir sürekli silerim. Ama ben ferah sevdiğim için beyaz diyorum
Sogukbaklava Zynp555 Beyaz. Tabi mutfağa eşyalarına ne uyar bilmiyorum kolaylık açısından beyaz . Benimki siyah berbat
elifozkan Zynp555 bende siyah var temizliği aşırı zor cünkü iz kalıyor. Ve sürekli cam gibi kalsın istiyorum sürekli siliyorum kafayı yicem bi gün.Kaynanamda beyaz var cok rahat temizleniyor
nilikonunannesii Zynp555 her rengini kullanmış biri olarak kesinlikle beyaz diyorum hem ferah gösteriyor hem de temizliği kolay.
Elif34nur Zynp555 siyah kesinlikle alma çok toz gösteriyo sabah mutfaga bi giriyodum sanki akşamdan hiç silinmemiş gibi gride bez izini falan çok belli edilo bence beyaz al 3 unude deneyimledim çünkü