bitboylum Kızlar yarın sabah erkenden pişi yapacağım ama hamuru akşamdan yoğurup sabaha kadar dolaba koysam mayalanır mı daha önce hiç yapmadım da merak ediyorum
visneli_turtam bitboylum bence dışarda mayalansin sonra koy dolaba , çok güzel oluyor,ben bazen hamurum fazla kalırsa atıyorum dolaba sonra çıkarıyorum
[silindi] bitboylum disarda mayalansin ondan sonra dolaba koy pisirecegin zaman yarimsaat onceden disari cikarman yeterli
LezizeNine bitboylum ben geceden yapmıştım geç bi vakitte 12yi geçiyordu sabah 9 gibi de poğaça yaptım kayınvalidem kayınpederim için gayette güzel mayalanmıştı valla
esrayadasare Mayalandırma işlemini dışarda yaptıktan sonra dolaba koyun çünkü dolaba koyunca mayalanması duruyor
bitboylum esrayadasare peki kaç saate kadar dolapta bekletebilirim şimdi saat 19.20 yarın da 7.30 gibi pişirsem bir şey olur mu
twobabymom_ Oda sıcaklığında mayalanmasi gerekir yatarken yoğurun hamuru kapatın ağzını sabaha kadar kalsa hiçbir şey olmaz mayasını da güzel alır hafif te eksi oluyor o zaman daha güzel oluyor eksi mayalinin tadi
esrayadasare bitboylum mayalandırmasını güzel yaptıktan sonra geceden bırakıp sabaha benim de yaptığım oluyor herhangi bir problem yaşamadım saat aralığı tam olarak kaçtı bakmadım ama
mrvmrtglc3 bitboylum ben geceden poğaça hamuru yapıyorum kapağını kapatıp koyuyorum dolaba , sabah a kadar da çok güzel mayalanmış oluyor. Tadı da güzel oluyor. Evinizin sıcaklığıan göre dışarda durması ekşi tad verebilir . Mutfak soğuksa ekşimeyebilir
bitboylum mrvmrtglc3 amerikan mutfak yarım saat önce yoğurdun strece sarıp tezgaha bıraktım sonra dolaba koyacağım inşallah güzel olur son maya ile yaptım çünkü