Bebeğim 4. Ay kadar her gün kaka yapardı büyüdükçe kaka sayısı azalıyordu bu normaldi. İlerleyen haftalarda çocuğum 3 gün kakasını yapmamıştı ben telaşlanmaya başlamıştım arkadaşlarıma danıştım falan normal dediler yapar sen stres olma dediler internette araştırırken birinin *kefir iç sütten çocuğa geçiyor çocuğunda kaka yapar * gibi bişeydi neyse ben ilk inanmadım dedim bir kefirden ne zarar olur ki tam tersi yararı olur dedim. Meyveli kefir içtim ve aradan yarım saat geçti mi bilmiyorum çocuğum kaka yaptı.her çocuk farklıdır ama Umarım
tavsiyem içinize yarar.