Ysmn_esk Bebegim 3 aylik kafasiyle surekli kalkmaya calisiyor kafasini kaldiriyor arada oturtuyorum bende kafasini tutmaya basladi artik erken.mi acaba oturtmak...?
Kumru_ Ysmn_esk ben oturtuyorum artık çünkü çok istiyor anlıyorum☺üç buçuk aylık iki haftadır dimdik olcak şekilde değil ama destekli bi şekilde oturtuyorum
Deletedmom201 Maşallah istekli bir bebek. Oturtmayın diyor doktorlar. Ama engelde olmamam lazım. Yani kafasını kaldırırken ama dur diye geriye itmek de doğru değil. Bebek öncülüğünde hareket etmek gerekli.3 ay daha çok erken