arenden Oğlum 4 aylık mama ile besleniyor ama onuda hiç sevmiyor oyuncaklarla, şarkılarla zor içiriyorum. Aptamil kullanıyorum. Mamayı değiştireceğim sizin tavsiyelerinize ihtiyacım var
peter_pan Golden goat en iyi mama bana göre bebeğimde 3 ay kullandım kabızlık yaptığı için bırakmıştım
arenden peter_pan aslında ilk bu mamayı düşünüyordum ama eczacımız bu mama bebeğe ağır gelir dedi kafamı karıştırdı
maysamoms33 arenden 6 ay 16 günlük mama ve ek gıda olarak ilerliyoruz 1 veya 2 kere günde ek gıda alıyor geri kalan kısım 3 saat 1 şekilde beslenme düşünün oda bazen 140 bazen 150 bazende yarım bırakır durur bir yarım saat sonra diğer yarısını içer ama ek gıdaya geçmeden öncede kilo olarak öndeydi öyle diyeyim
peter_pan arenden 3 arenden ben 2.5 aylıkken vermiştim ağır gelıyorsa neden satılıyor eczanelerde bana aptamil önermişlerdi kullandım kılo almadı bebeğim bebelac kullandım kılo almadı sadece gölden goat da aldı kılo kabızlıktan dolayı bıraktım şuan 6 5 aylık oğlum ve bebivita kullanıyorum çok da memnunum kusma falan da minimuma ındı bebivita kullanınca her bebek farklı sizde nasıl yarar mı bilemiyorum
arenden peter_pan yani neden öyle dedi anlam verememiştim bende ama içimede bi kurt düşürdü tabi kullanamamıştım. Teşekkür ederim yorumunuz için 🫶🏼
mero_81 arenden her mama her bebekte aynı etkiyi göstermez sizin deneyerek bulmanız gerek kilo aldıran mama diye birşey yok maalesef
arenden mero_81 doğru söylüyorsunuz ama her mama geçişlerinde bebişlerde alışma sürecinde gaz, kabızlık, kusma gibi şeyler olabiliyorya o yüzden ilk önce en çok tavsiye edileni deneyerek başlamak istedim