Merhaba kızlar bebeğim 25 günlük ne zaman mama versem çok sessizleşiyor durgunlaşıyor karnı sertleşiyor acaba gaz mı yapıyor ama anne sütüyle besledikten sonra doymadığını hissetmediğim için ek olarak birazda mama veriyorum gazını çıkartıp beşiğine koyuyorum babamda ne olursa olsun kızım mama verme sadece kendi sütünü ver diyor bu arada kullandığım mama aptamil gaz yapmayan, kabız yapmayan mama önerisi alabilir miyim kullandığınız memnun olduğunuz 🙏🏻