Kızlar bilgisi olan varsa yazabilir mi kaç gündür üzüntü stresten bittim resmen kızım 6 aylık olacak artık kafası sürekli persentil değerinde hep üst sınırda gidiyordu çocuk nöroloji bölümüne gittik daha öncede gittiğim başka bir devlet hastanesinde başında ultrason çekildi ama bir şey çıkmadı bu hafta içinde başka bir devlet Hastanesi’ne gitti orada başında azıcık bir su olduğunu söyledi doktor korkulacak bir şey yok dedi ama bir hafta ay sonra kontrol amaçlı tekrar gelin dedi olmazsa bir tomografi çekeriz dediler iyi huylu mu kötü huylu mu onu öğrenmek için bu ne demek oluyor yani