tzeannne777 Arkadaşlar sütümü sağıp süt poşetine koyuyorum ama hemen poşet dolmuyor bende dolaba bırakıyorum Bi kaç saat sonra bidaha süt sağıyorum dolaba koyduğum süte ekliyorum bişey olur mu acaba?? En son da işim bitince buzluğa atıyorum
iremnazz tzeannne777 Ben biberonlara koyup dolaba koyuyorum her sağım yaptığımda daha sonra hepsini birleştirip poşetliyorum o şekilde buzluğa atıyorum. Yağ oranıda eşitlenmiş oluyo en son hepsini birleştirdiğinizde daha doyurucu oluyor. Ama dolaptakine direk sağdığınızı eklemeyin hatta her sağılan süt dolaba konulmadan 10 dk dışarda dinlenmesi lazım
Kuzularinanasi tzeannne777 gun icindeki sutleri birlestirirsin.ancak ikiside normal dolapta soguduktan sonra .sonra da buzluga at.ancak sunu da dusun cozdururken ne kadar kullancaksin ona gore posetle.cunku cozulen sut 3 gun dolapta durabilir.
mamabear_ tzeannne777 aynı ısıda olmalıymış süt ben ona dikkat ediyordum. Yeni sağdığım sütü önce buzdolabında bir süt saklama şişesinde bekletip sonra birleştiriyordum
Neslihannnnnnn tzeannne777 benim 2. Çocuğum hep öyle yaprım bişey olmaz hatta şuan ki bebem memeyi bıraktı akşam sağıyorum yatıp uyuyoruz süt de yanımızda duruyor sabaha karşı acıktığında biberonu veriyorum direk içip uyuyo yani oda ısısında 5-6 saat durmuş da oluyo Süt birleştirme olayını zaten hep yaparım çok ılık oluyo hemen soğuyo ekleyince bişey olmaz
ayseyalcin Merhabalar dolaptaki soğuk sütün içine sağılan ılık sütü direk dökmeyin diyorlar onu da dolaba koyup ikisi aynı ısıya geldiğinde birleştirilebiliyormuş. Tabi daha detaylı öğrenmek için youtubede videolar var izlemenizi tavsiye ederim
Aklimideliricem İki süt birleşmez. Dolaptaki sütü kullanacaksan kullanırsın kullanmicaksan direk buzluğa atman lazım
hemshireanne Aklimideliricem yanlis bilginvermeyin. Sutler birlestirilir ancak ayni isida olmasi gerekir
meleklerinannecigi iremnazz merhaba peki sağılan süt hemen verilirmi bebeğim bazen emmek istemiyot oyalayıp sağım yapıyorum malesef buzlukda sütüm yetecek kadar yok yani buzlukta yok mesela sağdım ya hemen versem mi yoksa sıcak suya biberonu az bekletip ılıtıp öylemi vermem gerekiyor Birde sağma süt artırıyormu
meleklerinannecigi iremnazz merhaba peki sağılan süt hemen verilirmi bebeğim bazen emmek istemiyot oyalayıp sağım yapıyorum malesef buzlukda sütüm yetecek kadar yok yani buzlukta yok mesela sağdım ya hemen versem mi yoksa sıcak suya biberonu az bekletip ılıtıp öylemi vermem gerekiyor Birde sağma süt artırıyormu
Aklimideliricem tzeannne777 inan net bilmiyorum ama benim bebeler yoğun bakımda yattığında ilk gün bilmeden sütleri birleştirip götürmüştüm direk attılar iki süt birleşmez 5 cc de olsa ayrı getir dediler hep
Pirasalipuding tzeannne777 atma canım çöpe bende bilmezken ikizlerime öyle içiriyordum bişi olmaz içir ama bundan sonra dikkat et
Neslihannnnnnn Aklimideliricem bunlar teorik bilgiler gerçek hayatta herşey yazıldığı gibi olmuyor, bişey olmuyo yani hani 1 saat fazla kaldı diye bozulmaz doktorlar 4-5 saat kalabileceğini söylüyor bazısı 3 diyor
Aklimideliricem Neslihannnnnnn yani illaki bi araştırma yapmışlardır bi yerlerinden uydurmamışlardır diye düşünüyorum ben o yüzden riske giremiyorum 😂
Neslihannnnnnn Aklimideliricem ya sallamışlardır demiyorum da bende bir hemşire olarak konuşuyorum herşey yazıldığı gibi ilerlemiyor hastanede işte bu bebek büyütme olayını çok kasıyoruz 😀
Karanirem tzeannne777 çöp olmadı atma sakın yani ben 6 ay sağarak besledim sağımla ilgili bilinen çok yanlış var dr.osman gönülal izleyip takıp edebilirsin normalde 3 3 3 kuralı var diyolar ya tamamen sallamasyon buzlukta 1 yıla kadar bile süt durur bende karıştırarak 6 ay besledim bebeğim tosun gibi
tzeannne777 Karanirem saolun valla bende korktum soğuk süte sağılmış süt ekleyince bozuldu sandım ☺️☺️♥️
Aklimideliricem Neslihannnnnnn bende sağlıkçıyım da bebeler yoğun bakımda yattığında sütümü öyle attılar direk çöp oldu bu diye. Sonra da 3 saat dışarda durabilir geçerse çöp dediler ben de bişey olur korkusuyla attım hep gece 5-6 saat hiç bırakamazdım valla😂😂
patatess Ben aynı gün içinde sağdığım sütleri sıcaklığı aynı olunca birleştirip koyuyorum. Farklı sıcaklıklaki veya farklı günlerdeki sütler birleşmez. Aynı gün olan sütleri birleştirebilirsin.
mamabear_ seyma25816 ben kapaklı biberonlardan almıştım saklama kabı gibi. Çalkalayıp onu ısıtıyordum direkt o zaman çözülüyor