Oğlum 1 ay sonra 2 yaşına basacak kızlar.Gece uykusuna o kadar zor dalıyor ki anlatamam ve en erken gece 1 de uyuyor.Hani eşim ve ben erken uyuyan insanlarız 11-11.30 gibi ışıkları kapatıp yatağa geçiyoruz ama yok oglum geçmiyor.Bu durum yüzünden 12 gibi uyanıyor düzen alt üst oluyor yani..Ben bir kaç kez öğlen uykusuna uyutmadım hani belki erken uyur diye ama yok yine uyumadı tam tersi çok huysuzdu.Bugün öğlen uykusuna hâlâ uyumadı.Uyutmasam mı acaba diye düşünüyorum belki bu sefer erken uyur☺️Ha bu arada öğlen uykusu en fazla 1 saat normalde yarım saat uyur.Bu öğlen uykusunu bırakmamın gelişim açısından bir zararı olur mu?