Merhaba kızlar
Benim fırın üstü çalışmıyor onu çalıştırınca sigorta attırıyor
Resistans sipariş ettik bayramdan sonra ancak gelir dediler
Şuan sadece altı çalışıyor
Bayram için bi kek fln bi şey yapmak istedim ama ben normalde hem alt hem üst çalıştırıyorum , acaba kek yapıp sadece altı çalışırsam güzel olur mu
Bilginiz var mı?
Yada bana fırın kulanmadan bayram için yapabileceğim tatlılar verin 🤣