twobabymom_ Ay o büyük gün geldi çattı mı 😍Evet, arkanda evladını bırakmak zor :( Bende bu sefer arkamda 2evlat bırakıcam, nasıl olacak falan çok merak ediyorum. Düşününce heyecan falan sarıyor. 1haftadan az süreniz kalmış. Ben, son haftanın içine girince psikolojm yerle bir olucak eminim vala malum 3.sezareyenden tırsıyorum çok 😳
Sağlıcakla, hayırlısıyla kucağına al inşallah 🤲 🫶