eliiifogz bizim 4. Aya kadar böyle oldu hele 2. Ayda artık oturup ağlıyordum saatlerce bazen. 4,5 da düzeldi 5 aylık şuan inşallah böyle devam eder. Sizinki de 4 5 en geç 6. Ay da düzelir diye düşünüyorum. Çok stres yapmayın ve bebişe yansıtmayın yoksa o da strese girer daha çok zorlanırsınız. Allah kolaylık versin. Hepsi geçiyor içiniz ferah olsun.