nnoktaa kimbumadam benim doktorum farkında bile değildi. Söylediğimde aaa öyle mi hiç dikkat etmedim ee ben herkese bunu tavsiye ediyorum demişti.
kimbumadam nnoktaa Üzücü bi durum ya farkında olmadan bir çok çocuk bu zararlı maddeleri vücuduna alıyor hem de doktor tavsiyesiyle.. Umarım herkes görür🙏🏻
annesinintatlisi Doktor ferro sanol yazdı kızıma içinde glukoz varmış ama. Sidefer var bende bundan önce kidsfer kullandım kızıma ama değeri az yükseldi. Sideferden sonra bestiron alacağım
parlamoms Baloglumbenim61 teşekkürler bizim dr sadece 3 tane isim verdi bunlardan birini kullanmaya başlayabilirsin diye Ama kullanım hakkknda bişey demedi E bizimse ilk bebek kontrol sırasında bazen heyecandan unutuyor insan sormayı Teşekkür ederim cvbınız için 🙂