Merhaba hanimlar
21 aylik oglum ve ben sifayi kapmisiz.. ikimizde de ates halsizlik var en son 2 gibi iburamin verdim atesi icin uyudu sonrasinda simdi cok terlemis ben dus aldirsam rahatlar diye dusunuyorum ama ates konusu bir yandan sıkıntı olur mu acaba diye endiselendiriyor.. tecrubeli anneler bir yol gosterin lutfen 🌸