Merhaba arkadaşlar size bişey danışacağım.Kızım 21 aylık ve emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum ama içim buruk 🥺 Gün içerisinde çok istemiyor ya uyumadan önce yada sabah uyanınca istiyor sadece. 2 yaşına kadar devam mi etsem yoksa kessem daha mı doğru olur ? İlerde daha düşkün olursa daha zor olur gibi bilemiyorum 😑