Kızlar bebeğim prematüre doğdu. Şuan 10 aylık nrmalde 8 ay 20 günlük olması gerekti. Her etse benim biraz kaygılarım var . Bebeğimin gelişimiyle ilgili. Şöyle söyleyim balondan korkuyor , böyle poşet diyelim yüzüne doğru yaklaştıkça gozlerini kırpıyor . Parka goturuyorum.salincaktan korkuyor . Bunlar aklımda hep soru işareti .
Onun harici gelişimi çok güzel göz teması var gülme, emekleme , tutunma , tutunup bir iki adım atma vs vs bunlar çok iyi ama böyle korkmasi felan beni düşündürüyor