Kızlar benim sineklere, arılara, kelebeklere vs uçan bütün herşeye fobim var deliriyorum az önce bulunduğum odaya sinek geldi nerden girdiyse geberesece 😆 kızımı beşiğini eşyalarını ne varsa başka odaya taşındım ıyyy 🤢🤢🤢 bunun biraz sebebi de çocukken Kuşadası milli parkta kolumu arı sokmuştu hemde kocaman tüylü siyah bişey panikle vurmuştum koluma kolumda iğnesi kalmıştı avcuma düştü arıda tüylü tüylü benim panik atak anksiyete fobi ne varsa kriz geçirtti bana nefes alamıyorum neyip bayılmıştım ambulansta açtım gözümü 😆😆😆😆😆😆 yazarken bile sinerk arı emojisi çıkıyo klavyede onları bile görmeye tahammülüm yok 😫🥴🤮