Gul38_gul Kızlar bebeğim 23 günlük ben grip oldum oda hafif öksürüyor sürekli hapsoriyor antibiyotik kullaniyorm doktorum verdi bebeğim iyileşir mi ki ya çok korkuyorm
yeni_anne__ Gul38_gul kıyamam çok küçük daha çok gecmıs olsunn inşallah bir an önce iyi olursunuz ikinizde