zlhtkcn Bebeğinize su biberonla mı veriyorsunuz hala yoksa sulukla mı içiyor bebeğim 1 yaşına giricek suluk almak istiyorum erken mi sizce
Hiilyuss zlhtkcn munchikin öneririm hem de pipetle çekmeyi öğreniyorlar. Biberona gibi kafasına dikersin biberon mantıgıyla çekiyor pişete de alışmış oluyor😂 2 yaşına kadar onu kullandım simdi contigo aldım
myavocado zlhtkcn oğlum 7 aylık, Philips alıştırma bardağı ile içiyor, henüz pipetliden çekmeyi öğretemedim. Siz direkt pipetli ile başlayın bence öğrenir artık
hazale966 zlhtkcn bebeğim 11 aylık 10 aylıkken philips avent suluk aldım ve sulukla içmeyi öğrettim. Ağız kısmı bebek su içtikten sonra biraz akıtıyor ama benim için büyük bir sorun değil🥰 memnunum
mamabear_ zlhtkcn 1 yaşında olmuş zaten neden erken olsun ki. 8 aylık kızım şu an munchkin pipetli kullanıyor
Baloglumbenim61 Ben bebeğime 6 aylıkken alıştırmaya başladım suluğa munchkin alıştırma bardağı ve sulupunu da gayet rahat içiyrdu
Merveeeee111 zlhtkcn ek gıdaya ilk geçince munckin aldım şimdi de suyu serin sevdiği için e bebeğin termos suluğundwn kullanıyoruz
mamacitaa_ benim bebeğimde 12 aylik, munckin aldım pipetli çok güzel içiyor suyunu, arada ise bardakta içiyor
damlaozzz zlhtkcn 8 aylık wee baby alıştırma bardağıyla veriyorum biraz alışınca munchkin denicem bakalım