nerhaba hanımlar oğlum 8 aylık olacak 1 hafta sonra
biliyorsunuz belki bebeklerin evrensel çiş kaka saatleri oluyor.
genelde takip edebiliyorum ama henüz eğitime başlamadım kız çocuklarında daha kolay ama erkekler bebeklerde ne yapmam lazım?
önerileriniz neler?
süreci nasıl yönettiniz?
yardımcı olursanız sevinirim