EylulMother Kızım 2 yaşına gircek 6 aylıkta hamileyim bizimle yatiyo kizim simdi oglum olunca osa yapıp ayrımı yatırsam diyorum bi yandan da vicdan azabı çekiyorum ikisiylede aynı odada olmak istiyorum ama napıcam bilmiyorum 😞
Nekwam EylulMother 2 yaşına girecek diyosun ayırma zamanın gelmiste geciyo canim ne kdr erken ayırırsan o kdr kolay olur ve sensiz daha rahat bir uyku uyur emin ol🥰