Tam koltuk altında mı ? Çünkü benim doğumdan sonra tam koltuk altımda şişkinlik oldu . Süt toplamış dediler ilk lohusayken çok büyüktü ve arıyordu Dr gittim ultrason ile baktı kötü huylu bişey değil dedi sana bi zararı yoksa kalsın dedi rahatsızsan 10 dklık işlem ile alırız dedi