Kızlar ben bu ay oruç tutamadım emziriyorum ve çok susuyorum acıkıyorum dayanamıyorum enerjim düşer bebeğimle de ilgilenemem ikimize de eziyet etmeye gerek yok diye tutmadım ben tutamadığım oruçların parasını veriyor muyum kime verebilirm ve ne kadar vermem gerekiyor bilginiz var mı