
Kızlar Eşimin telefonunda buldum 3 aydır maaşlarında zam yapılmadı daha yeni açıklandı oranlar böyle ama kendisi 25 alıyordu 30′a açıktı diyor buradan bakınca en düşük 40 kişiyi görünüyor anlayan var mı acaba beni mi kandırıyor bu kadar az zam yapılır mı