Kızlar benim bebeğim 8 aylık olacak alerji doktorumuz muayene sonrası bebeğe artık normal mama başlayabilirsin kendin de her şeyi ye dedi. Ben yiyince bir şey olmuyor ama sma optipro alıp denedim. İçince yanak çevresi kızarıyor küçük sivilcelenme oluyor, yarım saat sonra geçiyor. ( yumurta sarısı denettim o da aynı şekilde yaptı ) şimdi ben yine de vermeli miyim acaba? Başka bi belirti yapmıyor