Kızlar kızım 1.5 yaşında baba anne dede gel al ver cee diyor normal mi çok konuşmaya çalışıyor ama kelimeler çıkmıyor anne dedeyi canı isterse söylüyor diğer kelimeleri aktif kullanıyor doktora götürdüm çok küçük bi dil bağı var dedi ve beni çocuk cerrahisine gönderdi gittiğimde hayır öyle bişey yok gayet normal herşeyi zamana bırakın çocuk doktoruna sorun dedi kafam karıştı birazda geç mi kaldı konuşması diye kafaya takıyorum yardımcı olur musunuz sizde nasıl ilerledi konuşmalar