evlatkokusucennetkokusu Kızlar bakarmısınız. Diğer sonuçlar henüz çıkmadı. Ben pek anlayamadım bu sonuçtan
pimpiriklianne43 evlatkokusucennetkokusu biotinidaz aktivitesi ne neden baktılar ve kaç çıktı benim oğlumda da biotinidaz eksikliği çıktı sizindemi çıktıda baktilar
evlatkokusucennetkokusu alerjikbebekannesi12 öyle mi teşekkür ederim. Vücudun da birşeyler çıkmış.Çekip atsam anlarmısınız
dunyam2 alerjikbebekannesi12 merhaba bizde alerji testleri yaptıj atsma banada yorumlar mısınız bütün değerlerini
alerjikbebekannesi12 evlatkokusucennetkokusu rica ederim tabi atabilirsiniz Kaç aylık bu arada bazen kanlar tam sonuç vermiyor deri testi daha güvenilir
onurmooms dunyam2 sanırım Adıyaman’da yaptırmışsınız. Kaç aylıkken yaptı doktor? Doktorun adı neydi acaba
alerjikbebekannesi12 dunyam2 Sizinde alerji değerleriniz negatif ama kakada kan olayı varsa testlerde çıkmaz bilginiz olsun. Kansızlık var bide damla olarak ne kullanıyorsunuz
htc02 dunyam2 merhabalar ben de Adıyaman’da yaptıracağım da deri testi de yapılıyor mu yoksa sadece kandan mı bakılıyor
dunyam2 Acaba bizimde degerimize bakar mısınız bebeğim 5 aylık kan değerleri neden düşük ve yüksek bazıları acaba
dunyam2 alerjikbebekannesi12 kan yoktu ama bir defa sanki böyle kurumuş yaprak gibi şeyler çıktı bilmiyorum kanmiydi değilmiydi sadece kansızlık mi var acaba daha yeni kullanmaya başladım ocean markasi
evlatkokusucennetkokusu pimpiriklianne43 Evet topuk kanında çıkmıştı. Taşıyıcı çıktı hapı kestiler. Kontrolümüz devam ediyor.
alerjikbebekannesi12 evlatkokusucennetkokusu egzama gibi bu atopik dermatit olabilir günlük nemlendin
alerjikbebekannesi12 dunyam2 ocean markası içeriği kötü sodyum benzoat var bilginiz olsun Newwit, bestiron, wellcare kidsfer iyi Evet anladığım kadarıyla kansızlık sadece
evlatkokusucennetkokusu alerjikbebekannesi12 çok teşekkür ederim canım. Önerebileceğiniz nemlendirici varmı acaba. Bayramdan sonra da cildiyeye götüreceğim
alerjikbebekannesi12 evlatkokusucennetkokusu la Roche posey app+m tavsiye ederim Rica ederim, inşallah düzelir bian once
lena00 evlatkokusucennetkokusu bepantol sensiderm kaşıntı giderici krem olarak geçiyor denemenizi tavsiye ederim diğer ürünlere göre hem uygun fiyatlı
pimpiriklianne43 evlatkokusucennetkokusu evet kullanıyoruz ama bizim ilk 4.3 çıktı kesmedi bayramdan sonra birdaha alacak kan
evlatkokusucennetkokusu pimpiriklianne43 Biz genetik test taşıyıcı çıktıktan sonra hapı kesti Dr. 1.ay sonra kontrole çağırdı kan aldı. Sonra 3 ay sonra çağırdı gene hapsız kan aldırdı 3.86 çıktı. Sonra 6 sonra kontrole çağırdı tekrar kan alıp bakacak. Tabii bu arada Farklı bir durum olursa gene gel demişti. Yani bizim bu sonuçlar hapsız olan sonuçlar. Bebeğim 15 aylık olmak üzere 15 günden bu yana kontrole gidiyoruz.
pimpiriklianne43 evlatkokusucennetkokusu bizim hasta çıktı maalesef ama benim anlamadığım 4.3 çıktığına göre vücudu enzim üretiyor ama nasıl hasta çıktı oyuzden çok üzgünüm