aselahsenn Merhaba kızlar kızımın kıyafetlerini satıyorum ama temiz güzel kullanılmış resim atmıyorum çünkü çok fazla var bakmak isteyen özelden yazabilir
aselahsenn Aminemm_ şöyle ben köyde yaşıyorum sürekli ilçeye kargoya vermeye inmem mümkün değil o yüzden toplu satmak istiyorum yeni doğmuş ya da bebeği küçük olan kişiler benim için daha uygun
Miniminnoss aselahsenn merhaba mayısta dogum yapicam küçük olanlarin toplu fiyati nedir cok durumum yok 2 yasa kadar olmasaada olur
aselahsenn Miniminnoss merhaba 62 parça kıyafet yazlık ve kışlık 2000 TL bunun içinde battaniye tulum bebek terliği atki bere vs şeyler de var