DilekGunes Parkta veya otobüste her yerde bir şey olunca meme bak diyor Bide bağırarak söylüyor O yüzden herkes bize bakıyor ne yapacağım bilmiyorum fikri olan var mı ( babam- dedem - nine veya deyze diyor ama ) eşimle bi fotoğrafımız var gösteriyoruz eşime baba bana meme diyor 😞 vallahi sinirlerim bozuldu
SetenayCo DilekGunes Çünkü onun gözünde ulu memesiniz🤣🤣🤣 Meme diyince bakmayın, anne diye düzeltin, eşiniz de hep anne diye tekrar etsin, sizi gösterip bak anne desin, zamanla söyler.
Karanirem DilekGunes ahahaha en yakın arkadaşımın bebeğide öyleydi biz çok gülüyorduk hoşumuza gidiyordu nedense 😀 şuan anne diyo sizinde illa dicektir o bir gün meme derse vermem anne diceksin falan die söylendi sonra düzeldi yani kasıtlı söylüyorlar
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala DilekGunes Oğlum bana gıg gı diyodu, gerçekten dediğiniz gibi etrafta bende çekinmeye başlamıştım. Sonra ne zaman nasıl olduysa anne demeye başladı şükür 🤲 😁O lafı 2yasında fln başlamıştı. 2.5yasında anne diyordu. Şimdi kızımda bana şşşşşş diyo 🤣
3kedili2bebekli DilekGunes sadece 5 ay emmis 16 aylık güzel kizim da böyle 😂 anne diyebiliyor ama meme demeyi tercih ediyordu baya kisaltti artık MEM diyor 😂 çözümü bebeğinize sürekli anne diye konuşmak ikisine de 10 günde anne demeyi böyle öğrettim 😂
aleynadenizz DilekGunes göz teması kurarak anne kelimesini bikaç kez tekrarlayın bunu gün içinde sürekli söyleyin oda söyleyecektir bebeklerimiz bizi taklit ederler benim bebeğim şuan 2.5 aylık ve anne dedi bu yöntemle