zeynep0724 benim de hiç geçmez hep kızarık. Dönüşümlü sürüyorum mustela ve sudokrem. Bazen minik kabarcıklar da oluyo sulu yara gibi. Sudo kurutuyor. Doktora sordum kızarıklığı çok fazla kızarık olmadığından önemli değil dedi🤷♀️ kızım da rahatsız olmuyor temizlerken falan. Bi tek ben rahatsız oluyorum yani