cansell2111 ben sezaryen doğum yaptım karnına bastırma olayı öyle düşündüğünüz gibi değil yemin ederim sanki ovar gibi hafif bir baskı o kadar ve yapıştırmaydi benim doktorum özlem ballıydi ve güzel bir doğum geçirdim eve geldiğim de de sorun yaşamadım sadece haliyle ameliyat olduğum için dik yürüyemedim bir kaç gün o kadar ama ağrı sızı yok denecek kadar azdı