Kızlar oğlumun karnı ağrıyor geçen akşam acile götürdüm röntgen çekildi gaz var dediler dünde çocuk doktoruna götürdüm kan ve idrara bakıldı temiz çıktı napcağımı şaşırdım iştahıda yok bi yudum su içse karnım ağrıyor diyor büyük tuvaletinide yoğun gazla birlikte çıkartıyor ama bukadar uzun sürermi gaz sancısı çok moralim bozuk böyle bi durum yaşayan oldumu