Kızlar selaaam
2 yaşında bir kızım var içe basması henüz geçmedi 2 yaş sonrası ortopediye gidilmesi öneriliyor genelde ama izine kadar hastaneye gidemiyorum sağlık koşullarının harika olmadığı bir yerdeyim de.. merak da ediyorum genelde ne zaman düzeliyor eminim her çocuk ayrı ama bir umut ışığı arıyorum şimdilik 😄