Merhabalar bebeğim 2.5 aylık birkaç gündür huzursuz ve uyku sorunları yaşıyoruz dün uykuya dalmakda güçlük çekiyordu bugün ise aşırı uyuyor uykudan uyandıramıyorum acaba mevsim geçişi etkilemiş olabilir mi hasta gibi değil pek bir de bir hafta önce beşli karma aşı yapıldı acaba o mu etkiledi huyu değişti bir türlü anlayamıyorum mevsim geçişi durumunda bebeğinde sorun yaşayan oldu mu